Klantenrecensies
4.7 van 5
7 meningen
5 sterren
86 %
4 sterren
0 %
3 sterren
14 %
2 sterren
0 %
1 sterren
0 %
Magnifica prenda pero
la gente de dhl me cobró 55 euros por el envío aparte de lo ya pagado y de no pagar no me lo entregaban una pena saber esto después de comprar por lo demás hermoso producto
Gepubliceerd op 2021-09-22 door Sergio
Hot stuff
Very nice cap. Fast & Easy deliberiert.
Gepubliceerd op 2021-08-28 door Sven Marco
Gepubliceerd op 2022-08-10 door Alba
Gepubliceerd op 2022-05-12 door Sergiy
Gepubliceerd op 2021-08-05 door Ronny
Gepubliceerd op 2021-05-26 door Albert
Gepubliceerd op 2021-04-28 door Nadir