Klantenrecensies
4.8 van 5
4 meningen
5 sterren
75 %
4 sterren
25 %
3 sterren
0 %
2 sterren
0 %
1 sterren
0 %
Todo perfecto.
Os doy un 10,chicos!! Serios, formales y super amables, no dudéis de mis futuras compras, abrazos!!
Gepubliceerd op 2019-05-29 door Angel
Gepubliceerd op 2020-05-27 door Gonzalo
Gepubliceerd op 2020-04-28 door António
Gepubliceerd op 2019-03-09 door Killian