Klantenrecensies
5 van 5
8 meningen
5 sterren
100 %
4 sterren
0 %
3 sterren
0 %
2 sterren
0 %
1 sterren
0 %
Polecam
Koszulka bardzo fajna
Gepubliceerd op 2024-11-09 door Katarzyna
Bellissima maglia solo ordinata troppo grande
Gepubliceerd op 2024-04-23 door Eleonora
Sztos!🔥
Bardzo dobra jakość materiału, z idealną dokładnością wydrukowane logo🔥
Gepubliceerd op 2024-03-17 door Magdalena
Gepubliceerd op 2025-04-24 door Mari Cruz
Gepubliceerd op 2024-12-25 door Dirk
Gepubliceerd op 2023-11-18 door Metin
Gepubliceerd op 2023-08-17 door Daniel
Gepubliceerd op 2023-08-15 door Yolanda